15:e Juni, Söndag. Margit och Margot.

Jag har sovit som en stock inatt och gu va skönt det var! Sen har jag haft sovmorgon så jag klev inte ur sängen förän vid 10 och när jag gjort det så duschade jag länge och rakade benen. Det är sånt som hör till lyx i mammavärlden.
Lars han klev upp före mej och gav barnen frukost och klädde på Linus och under tiden som jag hjälpte Viktoria att duscha så dammsög Lars :) Så nu är det grusfritt här inne en liten stund.
Nu har Lars sprungit ut och ska fixa en massa saker ute, det är ganska fint väder idag med lite sol ibland. Själv så ska jag greja lite lunch nu och så ska jag nog tvätta en maskin.
Jag har laddat upp lite bilder idag som jag tänkte visa.

Här är killarna idag, Linus har gått några steg idag men han vägrar att göra det när någon ser ;)


Toria är så glad att det är fint väder igen så hon får ha klänning på sej :)


Hon blev så himmla fin i lugg! Jag gillar den skarpt ;) *sötis*

Kommentarer
Postat av: sisen

En mini carola. : )

2008-06-15 @ 11:58:21
URL: http://metrobloggen.se/sis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0