13:e Juni, Fredag. Aina & Aino

Är det Fredag igen?? Attans vad tiden går fort, för fort! Jag hinner ju ingenting *suck* Nästa Fredag då är det midsommar och sen går vi mot mörkare tider igen. Ja,ja nu är det iaf sommar och den ska vi njuta av!
Fy vad roligt det var på lyfttekniken igår ;) Längesen jag hade så roligt på jobbet kan jag säga, det har inte hänt sedan jag jobbade i Särna. Det är härligt nu när man börjar lära känna personalen på bygget. Nu ser jag verkligen fram emot att jobba där i sommar och kanske i framtiden!
Senare på dagen igår så blev det inget gjort av det jag planerat, så jag får försöka ta tag i det idag istället. Träffade Carro på jobbet igår så hon följde med hem och fikade och sen kom familjen hem så då blev det full rulle. Lars överlämnade kidsen till mej och sprang ut och målade färdigt huset så nu kan vi äntligen få ner byggnadsställningarna runt om.
När han kom in sen så var det dax för mat och sen stod det inte på förän kidsen skulle sova och jag for hem till Becky för att ut och gå.
Jag kände att jag för en gångs skull var ute i god tid för promenad då det annars brukar bli lite sent men igår var jag där en timme tidigare än vad jag brukar. Men det var så himmla roligt hemma hos Becky så klockan var nästan 00:00 innan jag var hemma igen :)
Idag så ska jag på möte på dagis snart och få en utvärdering av den gågna terminen så jag lär nog skynda mej och klä på oss om jag ska hinna till 9.
Senare på dagen så ska jag på ett annat möte på jobbet och få en medicingenomgång och förfriska hjärncellerna lite så man hänger med i nya saker som händer.
Sen när jag är hemma igen så måste vi ta oss i kragen och få nå gjort hemma för nu tog jag på mej jobb imorn igen. Jag skulle vara ledig 4 dagar nu var det meningen men helt plötsligt så blev det bara 2 :/ men det blir väldigt fina pengar nästa månad! Åh det ska bli härligt kan jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0