11:e Juni, Onsdag. Bertil & Berthold

Jaha då var det en ny dag igen. Solen skiner lite idag men inte så mkt. Det gör då inte mej nått om det blir regn för jag ska iaf jobba ikväll ;) Igår så var jag iväg och fuskade lite med solbrännan i solarium, men det syns inte så jag lär nog testa 17ggr till. Solen biter inte på mej iår när det äntligen är en fin sommar :( Men jag har inte lika mkt tid att vara ute heller, när jag säger att jag minsann ska ligga i ryggläge i solen så brukar det innebära max 5 minuter för sen måste jag serva mina barn eller sambo. Jag får väll lägga det intresset på hyllan tills barnen blivit äldre.
Idag ska jag inte göra något vettigt här hemma, jag ska bara umgås med barnen fram till att jag ska på jobbet *härligt* sen ska jag jobba lite imorn oxå men då är det utbildning jag ska på som slutar 12 så det är en kort och fin dag. Roligt med lite utbildning emellanåt!
Vad nervös jag blev när jag kom hem efter promenaden igår kvälls för då hade mitt internet ballat ur så det fungerade inte vad jag än gjorde. Jag stängde av allt och gick och la mej och idag fungerar det igen :/ En del saker är det nog meningen att man inte ska förstå....
Ja just ja, nu kom jag på att jag filmade ju 2 av brudisarna igår när dom tränade runkmuskeln och gjorde kakaosmör :) Vilka tokiga och härliga vänner jag har!
Nu måste jag sätta mej och se filmen *hihi*


Så här såg jag ut för 2 år sen, då var ju huden lite brun så man iaf såg frisk ut. Nu ser jag ut som en albino :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0