10:e Juni, Tisdag. Svante & Boris

Nu kom jag och tänka på Boris Karloff, det var han som spelade frankenstains monster i den första filmen som kom. Ett sådant vettigt vetande måste tillhöra allmänbildning ;)
Idag så lyser inte solen men det är inte riktigt grått ute heller, det är 17,4+ grader ute och det blåser lite.
Jag kunde inte riktigt låta bli att planera lite saker idag så på dagens chema så ska jag skura kylskåpet och åka till banken i rätt tid.
Igår så blev Lars klar med Pappas fyrhjuling så jag tog lite bilder på barnen när de satt på den och så testade jag att zooma igår, det var katterna som fick bli försökskaniner ;)

Här är min älskade familj!


Här har jag zoomat in missarna när dom rullar sig för varandra :)


Nu ska jag duscha Viktoria och sen ska jag in i duschen själv och sen ska jag umgås med kidsen!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Dom går ju o beställa från Dinsko sidan ;D

2008-06-10 @ 11:47:24
URL: http://www.wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Är ju därför man äger leggings som man kan ha under ;)

2008-06-10 @ 13:59:36
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0