Vad har jag gjort?

Jaha nu är det färdig spacklat precis överallt inne i kidsens rum och i köket eller det ska spacklas lite till på muren men det får Lars fixa :) jag har även slipat en hel del men det tog ju sån j*vla lång tid för spacklet att torka så jag har inte kunnat slipa allt idag. Nåväl mkt har jag hunnit iaf. Ja just ja sen har vi tvättat bajssängkläder, icke att förglömma!
Och nu till det roliga! Lars har grejat med min bil idag, han har dragit kablar och kopplat in slutsteg och högtalare i hatthyllan bak och då fick han erfara vilken fruktansvärt kass stereo jag har i bilen... så nu har jag beställt en ny :D och ett till batteri till kameran och en kameraväska råkade det bli med på beställningen :D
Åh vad nöjd jag är! Snart har jag en ny stereo i bilen!!!!! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0