Städat

Jag som inte skulle städa nått idag har gjort det nu iaf. Det är bara för att det var Lars som kom med initiativet idag och då gäller det att hänga på när han har ångan uppe. Han har städat vardagsrummet och dammsugit och jag har städat köket och skurat sen har Lars städat toaletten med idag och nu är han iväg med sopor :) Det är det bästa jag vet när han har sån energi!!
Jag har aldeles nyss diskat och kokat nya nappar åt Linus och nattat han så nu ska jag klä på mej och ringa till Cilla och Linda och höra vad dom gör och om dom vill sällskapa mej ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Får hoppas det. det var inge kul alls :(

Micke har gjort rent badrummet 1 gång under hela vårat förhållande så du har tur, haha..

2008-07-30 @ 21:57:18
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: therese

Vi ska flytta till en större lägenhet i stiftelsen bara.

2008-07-30 @ 22:05:31
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0