Städ

Idag när typ alla jag känner varit på Idreyran och strosat så har jag istället frostat av kylskåpet och gjort rent det. Vad jag däremot inte gjort idag är att ta rätt på det enorma tvättberget som ska vikas :( Jag hoppas att jag orkar det imorn innan jag börjar jobba.
Viktoria har varit i lekparken ikväll och lekt med några klasskamrater som ska börja i förskolan till hösten, det är roligt att bekanta sig med andra föräldrar som har jämnåriga barn och dessutom bor grannar!
Nu ska jag blanda lite dipp och sätta mej bredvid tvättberget i soffan och käka lite chipps och önska att det är något bra på TV:n men det är väll säkert för mkt begärt.
Föresten idag har jag varit ute och brummat merca, kanske jag ska byta till den istället för opeln???

Kommentarer
Postat av: wooltiti

men åh..nu vill jag ju oxå ha chips..dumma dej, haha

2008-07-11 @ 22:52:27
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0