Mellis

Idag har jag och Lars varit ute  huset igen. Jag har slipat taket i köket och spacklat halva kidsens rum för 2:a ggn. Lars har hållit på och grejat inne på toaletten och spacklat muren nere. Mycket spacklande blir det men det blir bra!
Nu är vi inne och Lars matar Linus med mellis sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på med. Handla tror jag.

Här är i lördags när vi var på skjutbanan och övade


Här är min systerdotter som oxå hade sin "pang pang" med sej men hon vägrade att vara med på bild just då :)

Kommentarer
Postat av: wooltiti

tuffing, hehe... Både mamma och min sambo är jägare men inte jag...

2008-07-28 @ 18:48:52
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0