Måste berätta!

Dan innan jag fyllde år så skrev jag ett inlägg om en massa saker jag vill göra innan jag fyller 30 som såg ut så här:

Fan, om ett dygn så har jag närmare till 30 än till 20 och jag som måste hinna hoppa bungyjump, hoppa fallskärm, tatuera mej, besöka något tropiskt land, föda ett barn till och gifta mej innan jag fyller 30, hur ska jag hinna det? Jaja, den som lever får se!

Senare så fick jag en kommentar ifrån Linda som av någon anledning inte gick att publisera så den syntes på bloggen, men så här skrev hon:

Men om du och Lars gifter er medans ni hoppar fallskärm i Thailand så hinner ni med tre saker på en gång. Och så vet ju alla vad man gör på bröllopsnatten (om man inte heter Linda vill säga) och sen tar det ju bara 9 månader så kommer det en bebis. När den är född så fäster du bungylinan i överskottshuden på magen och hoppar, då har du ju fixat till huden och sen är det bara att kasta dit en tatoo med alla barnens namn på. Sen är du typ ikapp!

Linda är en tjej med otrolig humor och har man tråkigt någon dag så ska man läsa hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: wooltiti

Jag har då inte lyckats med nåt som jag vill göra innan jag blir 30, haha... Men Linda var ju smart där iaf, haha

2008-07-29 @ 10:01:21
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0