Marknadsfredagen

I fredags så var det marknad i Särna, Viktoria, Ida och Anton åkte massor med karusell och åt sockervadd.
Jag gjorde några små fynd, jag köpte mej ett par skor och ett par stövlar till Viktoria, lite strumpor till Linus och Viktoria köpte en bunt med begagnade kalle anka tidningar.

Här är Viktoria ute och åker bärgare!


Viktoria, Ida och Anton!


Linus fick paket med mobbro Micke och Mona. Det innehöll ett garage med 3 bilar :)




På kvällen så var jag iväg på dans i parken och det var riktigt roligt! Jag träffade människor jag inte sett på 10 år och jag dansade en hel del. Det blev efterfest där det spelades både dragspel och gitarr så vi sjöng och spelade till 8 på morgonen, då gick jag hem men jag tror nog att de andra fortsatte ;)

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Sälen dagen på torsdag men oftast bara skit..Sen är det diggiloo på fredag. Slutsålt såklart men kanske svänger förbi öltältet senare, hehe..



Såg ut att vara regnigt på första bilden :(

2008-07-22 @ 12:24:16
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0