Kväller

Cilla har varit här nyss och gjort mej sällskap. Vi har mumsat lite godis och druckit alkoholfri äppelcider, det är mumsigt i sommarvärmen!
Nu ska jag sova och drömma om mitt nya hus, jag längtar så tills jag har spacklat färdigt kidsens rum så jag får slipa det nästa dag sen. Just nu tänker jag inte på annat än huset, synd bara att allt jobb ska ta sån tid men det blir bra!
Jag skulle ha varit iväg och shoppat nya handtag till köksluckorna nån dag :)
Nehe nu ska jag krypa ner hos min sötis och drömma sött om våran lilla röda stuga!

Utsidan är helt färdig nu förutom att det ska upp en veranda på framsidan nån gång i framtiden så nu kan jag börja att plöja blommland när jag vill :) Fast det får nog bli nästa sommar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vart ligger det huset? :)

2008-07-29 @ 08:29:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Ahaaaaaa :) i see :D



åh men tack ;)

2008-07-29 @ 23:05:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0