Hemma!

Nu är vi äntligen hemma igen. Det har varit väldigt rolig resa men det är oxå väldigt skönt att vara hemma ;)
Det har inte varit så himla mkt tokerier iår och jag har faktiskt varit väldigt lite full mot vad jag brukar och det är ju bra för jag kommer ju ihåg allt som vi gjort :)
Jag har köpt en tröja till mej själv och en jeanskjol som jag är väldigt nöjd med. Lars har hjälp mej att välja och då är det extra roligt att handla kläder när jag vet att han gillar dom! Sen har vi köpt ett installationskit till slutsteget och min stereo så jag äntligen ska kunna lyssna på musik i hela bilen och inte bara fram, jag köpte ju högtalare oxå när jag var i Ullared förut.
Lars har oxå köpt lite kläder, en tröja och ett par shorts och så har han köpt en tryckluftsslangvinda så han ska få lite bättre ordning i garaget. Just nu så har han en jätteslang som för det mesta ligger på golvet.
Vi har köpt kläder till kidsen med. Linne och Jeans till Linus och ett par Jeans till Viktoria och så har vi köpt en cykelkorg till henne och en bil åt Linus.
Vi har varit på Tivoli och åkt karuseller, där köpte jag en massa lotter så jag vann 2 mjukisdjur till kidsen oxå.
Vi har gjort en massa saker hela tiden och handlat fler grejor men jag orkar inte skriva om allt och föresten så tror jag inte att det är någon annan än mej själv som orkar läsa iaf :)
Idag kom vi iaf hem tidigt, vi var hemma redan vid 14:00 så idag har jag först packat ihop alla saker vi hade på campingen och städat efter oss och när vi kom hem så hämtade vi Linus hos Farmor, handlade mat, packat upp, laddat tvättmaskinen och fixat arbetsväskan tills imorn.
Nu ska jag äta något innan jag ska hänga tvätt och sen är det godnatt!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som ni haft det riktigt roligt :).

2008-07-06 @ 21:24:25
Postat av: Wysteriia

gah önskar jag varit med!

2008-07-07 @ 00:34:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0