31:a Juli, Torsdag. Helena & Elin

Sista dagen på juli och vi går redan in i sensommaren. Jaja, det blir en ny sommar nästa år, jag får hoppas att jag hinner bada med barnen och göra utflykter i skogen tillsammans med dem då. Det är ju lättare när Linus är större.
Just nu så går jag bara runt och är kär hela dagarna. Allt fungerar så bra här hemma med barn, städ, mat, disk, tvätt och byggnationer. Vi gör mkt mer arbeten om dagarna nu än vad vi gjorde i våras och ändå så känns det som att vi får mer tid tillsammans. Det är nog för att man slipper små energitjuvar som städ, tvätt och disk. Gör man det direkt så behöver man inte tänka på det men får skiten ligga och man ska göra något annat istället så blir det inge bra för man får inte sinnesfrid utav skiten som ligger hemma och gror.
Nu ska jag släpa fram barnvagnen och ut och titta på blommlanden tillsammans med Linus och se om jag hittar något att rycka upp och så ska jag komma ihåg att sätta igång tvättmaskinen innan jag går ut.
Idag ska jag ha kameran med mej och dokumetera lite hur det ser ut här ute.


Bilden är från Mars ;)

Kommentarer
Postat av: wooltiti

ja, tjata får man ju göra hela tiden. ibland i en vecka för en liten sak bara. Hade han bara gjort det på en gång hade han sluppit mitt tjat...suck! haha

2008-07-31 @ 11:37:36
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0