29:e Juli, Tisdag. Olof

Idag har Lars fått ett fint uppvaknande *hehe*  Linus sitter och leker i sin säng så jag och Lars ligger och lyssnar på hans ljud han har för sej. Linus säng står bredvid våran och Lars ligger ytterst. Linus ställer sej upp och sträcker ut handen mot Lars och säger "tack tack" så säger han när han vill visa något eller ge bort något. Lars tar glatt emot de han har i handen och så säger han "men fy fan!" Jag sätter mej upp i sängen och försöker fokusera blicken på vad det är som händer och får då se att det ligger små bajskulor i Linus säng som han pillat ur blöjan och det var en sån han ville ge till Pappa. Moahahaha :D så vi har varit uppe och skurat Linus och hans säng nu på morgonen :) Han som duschade innan han la sej igår. Det är nya upplevelser varje dag att vara förälder kan jag säga!

Idag så ska jag och Lars iväg och grattulera en släkting på hans sida, när vi har varit där så ska jag fortsätta att spackla färdigt kidsens rum. Linus ska få vara hemma hos Farmor under tiden så jag önskar att jag hinner göra massor idag!
Den här bilden är knäppt i början på juni.

Kommentarer
Postat av: wooltiti

HAHAHAHAHHAHAHAHHA!!! åh, jösses...inte det första man vill göra när man vaknar kanske... trevligt att få bajs i handen...

2008-07-29 @ 10:00:16
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ha ha ha det där livade upp min dag:) Det lockade fram ett leende på läpparna!:)

2008-07-29 @ 10:47:47
Postat av: Anna

Hahahaha asg :D

2008-07-30 @ 00:28:15
URL: http://luella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0