28:e Juli, Måndag. Botvid & Seved

Då var det måndag igen och den här måndagen är nog den bästa på länge! Älsklingen åkte på jobbet 7 imorse då jag och Linus fortfarande låg i sängarna och trynade.
Vid 9 när jag var på väg upp ur sängen så hör jag ytterdörren och både jag och Linus blev tysta och nyfikna. Linus sträcker sej så han ser ut i hallen och ett stort leende bredde ut sej på honom, då förstog jag att det var Lars som kommit hem.
Till min stora glädje så berättar han att han tagit semester idag och imorn så nu på morgonen så har han varit ute i vårat hus och skrapat bort allt gammalt lim inne på toaletten så nu är det färdigt :)
Vädret är helt fantastiskt och både jag och älsklingen är lediga och hemma tillsammans *love*
Så idag ska jag njuta av vädret tillsammans med mina killar!


Kommentarer
Postat av: wooltiti

ja, så är det ju för alla :)

Både jag och Micke kanske ska gå nästa år tillsammans. Vi kanske ses då, hehe... Hoppas man har lika tur med vädret då.förra året spöregnade det...

2008-07-28 @ 10:21:46
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0