25:e Juli, Fredag. Jakob

Det blev Boggberget igår och det var trevligt! Jag betalade aldrig in mej för jag hade inte tänkt stanna så länge men jag blev kvar till nästan 1 på natten. När jag kom hem så var det 16 grader varmt ute! Det är nog tacksamt för de som somnade i en buske inatt ;)
Nu är det redan 23 grader i skuggan *underbart* synd bara att jag inte kan sola nått. Linus kan ju inte vara ute så mkt i solen och jag har ingen lust att kleta in han i solskydd heller för han smakar på både armar och ben hela dagarna och det räcker med allt annan gucka han hinner stoppa i munnen innan jag ser. Men vi är ute korta studer och njuter av värmen iaf.
Ikväll så ska vi nog åka till mina föräldrar tror jag, eller så blir det tidigt imorn. Vi har inte bestämmt riktigt än. Vi ska iaf vara i Särna imorn och hjälpa Mamma och Pappa att lägga tak på en veranda dom håller på att bygga och när det är färdigt så ska jag och Lars ut och röja mina älgpass och se till att det finns ved på dom.
All övrig ledig tid jag får över så ska jag spackla inne i huset. På söndag vet jag att jag ska göra det och då ska jag nog ta itu med taket *suck* men det blir nog bra när det blir färdigt.
Idag har lönen trillat in på kontot så nu ska jag betala alla räkningar, det lika roligt varje månad. Men jag tänkte jag skulle hinna göra det nu medan Linus sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0