24:e Juli, Torsdag. Kristina & Kerstin

Idag har jag namnsdag minsan. Ikväll spelar Lasse Stefanz på boggberget, ska du dit? Jag har inte bestämt mej ännu, jag ska då inte vara full iaf men det hade varit kul att bara upp och titta på alla andra som är fulla :)
Idag har vi underbart väder igen, jag funderar på om Linus ska få bada i polen på gården idag så kanske jag får lite sol på mej.
Annars så har jag ingenting planerat idag, eventuellt att vi ska ut i vårat hus och greja lite. Jag var där igår och spacklade väggarna på nedervåningen, men det är forfarande massor med ytor som ska spacklas *tråkigt* taket är värst, roligare saker har man ju gjort kan jag säga! Föresten idag kommer vårat kylskåp tror jag *kul* Vad härligt det ska bli att för första gången få ha ett fullstort kylskåp att kunna klämma in en massa saker i :)
Nehe nu ska jag gå ut och kolla lite om det är nå nytt på gården men först ska jag ringa Viktoria och höra vad hon gör ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag ska diiiiit:D du får följa med oss om du känner för det i slutändan! Jag ska vara full som fsn för jag är ledig i morgon:)

2008-07-24 @ 11:16:54
Postat av: Cilla

Du får lätt följa på bingo om du är sugen, de var ju hur mysigt som helst:)

2008-07-24 @ 11:18:24
Postat av: wooltiti

Grattis på namnsdagen!!!! Jag var nog inte ens myndig sist jag var på boggberget, haha

2008-07-24 @ 12:15:43
URL: http://wooltiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0