23:e Juli, Onsdag. Emma

Idag är jag fortfarande seg. Jag vet inte riktigt varför, jag känner mej bara allmänt trött och så har jag ont i ryggen. Jobbet tar livet av sej med sitt ringande för dom fattar ju inte att om man inte svarar så är man inte anträffbar utan dom fortsätter att ringa oavbrutet så nu har jag stängt av alla telefoner här hemma så jag ska få vara ifred och kunna tänka normalt och i lugn och ro.
Jag var till doktorn för en vecka sedan och fick en salva till exemet jag har på foten. Nu har jag smort morgon + kväll i en vecka och det är faktiskt bättre! Jag hade naturligtvis önskat att det försvann på 3 dagar men det fungerar ju inte så. Hur som helst så är då klådan nästan helt borta iaf och det är inte rött och fult så bara de hårda flagorna försvinner så ser min fot normal ut igen för första gången på 12 år :) Tänk vad bra saker kan bli bara man tar tag i dom! Vilken liten energitjuv det där exemet varit i 12 år och jag har inte orkat bry mej?!? Vad lustig man är ibland!
Vad ska jag göra idag då? Jag hade velat raka mina ben om sonen tillåter men jag hör att han börjar kasta sina bilar på golvet nu så han vill nog snart ha uppmärksamhet och då går det inte att raka några ben. Jag får testa med hans lilla piano om han vill plinka på det en stund. Solen skiner inte idag men det är varmt så jag tänkte ha kjol på mej.
Nu har grabben kommit in i köket och läser i sina böcker så snart får jag nog inte ha datorn ifred.
Jag måste vika tvätt idag och så ska jag tvätta en maskin till sen har jag nå papper till försäkringskassan som måste fyllas i *lovely* sen ska blommorna vattnas.
Till lunch idag så ska jag bjuda älsklingen på köttbullar och makaroner. Just nu så fattar jag inte hur jag ska orka göra något över huvudtaget idag men allting går bara man vill så det är väll bara att börja!

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Ja, han är en go hund. Men han tror att han är liten för han ska alltid sitta i ens knä och han väger över 50 kilo, haha...

2008-07-23 @ 11:53:04
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer hem i morgon, har varit hos emelie, vi har varit på bingo i färnäs:)

2008-07-23 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0