14:e Juli, Måndag. Folke. Kronprinsessans födelsedag

Äntligen måndag ;) Ja, så känner jag faktiskt! Jag ska greja lite här hemma idag och så ska jag laga mat, jag skulle ha hittat på något med köttfärs för jag har så mkt sånt som jag måste göra slut på innan det fylls på nytt i höst. Köttfärslimpa kanske? Det är gott!
Viktoria är ute och leker och Linus sitter på golvet och läser böcker. Dom är ju med i en varsin bokklubb kidsen och det är en väldigt bra investering tycker jag för dom uppskattar det och läser mkt.
Nehe, nu ska jag börja plocka med lite saker. Först så ska jag ta in tvätten jag har ute och tvätta om den för det har regnat på den sen lär jag hänga den inne för vädret ser inte så regnfritt ut idag. När jag är färdig med det så lär jag kolla vad jag har för mat hemma och om jag eventuellt måste handla. Sen ska jag laga mat.
Det är etapp 1 på dagen, den andra etappen så hoppas jag att jag bara får lugn och ro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0