12:e Juli, Lördag. Herman & Hermine

Jaha idag är det lördag och vädret är mulet. Tvätten jag hängde ut igår är så blöt nu så att torkvindan hänger på sne. Jaja, det är väll så, jag ska ta itu med tvätten en annan gång.
Om en halvtimme så ska jag lösa melodikrysset, det är väldigt längesen jag gjorde det nu så det ska bli kul! Annars så ska jag vika tvätt idag och ikväll ska jag jobba.
Det blir nog roligt att jobba ikväll för det är nog rolig personal jag jobbar med tror jag. Det är bara 2 pass kvar nu sen har jag tagit mej igenom denna helvetesvecka, det är så drygt att jobba 6 dagar, det hade räckt med 4-5 dagar!
Nej nu ska jag klä på mej och fixa mera kaffe innan krysset börjar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kommer såklart slänga upp bilderna i bloggen så fort jag får dem :) men det blir efter sommaren tror jag :)

2008-07-13 @ 01:14:19
URL: http://wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0