Skönt ute

Nu har jag och Linus gått runt Näset och gud vad skönt det var! Det är lagom kallt att ut och gå nu så man slipper svettas ihjäl men det är ju lite synd att solen lyser med sin frånvaro. Jag orkade inte riva ut vagnen från förrådet så Linus fick åka pulka istället och det gick ju superbra! Han satt och skrattade och vinkade :)
Nu känner jag mej mkt piggar och fått lite enrgi så jag ska orka göra något vettigt här hemma, ska nog börja med att plocka ihop alla leksaker i vardagsrummet. Till lunch idag så blir det pizzan som är kvar från den jag gjorde igår så det är ju skönt att jag slipper greja med något sådant nu. Men först så ska jag lägga mej på golvet och busa med grabben en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0