Nu har jag fixat lite bilder!

Nu har jag duschat, diskat och tvättat. Sen har jag tagit lite kort här hemma jag tänkte visa er =)

Så här ser det ut när man har sprängt en dyr kopp i micron!

Sprängd kopp

Har även tagit en bild på mej själv hur jag ser ut just nu

Jag idag, 19 jan 08

Här är ett foto på Viktoria och hennes bästa kompis Matilda!

Bästa vänner

Här är våran lght när vi håller på och flyttar runt möblerna innan det är färdigt

Lghten under möblering

Lghten under möblering 2

och så här blev det när det var färdigt! Här är min och Lars sovhörna, grabbarna ligger och sover lite middag. Jag är mkt nöjd med att ha fått en bokhylla där jag kan ha ordning på alla mina pärmar!

Grabbarna sover

Här vid fönstret har Viktoria sitt skrivbord som hon sitter vid just nu och ritar teckningar och pysslar. I bakgrunden har hon ett litet kryp in vid hennes säng och våra nya garderober ser man ena gaveln på till höger. Det blev 4st på rad där jag får platts med massor av kläder!

Viktoria´s skrivbord

Här är soffan med det nya överdraget, det förra var blått. Längst upp till vänster så är det ett skötbord som man kan fälla ner som jag fått låna med min syster. Det är skitbra!! Det är hyllor inuti där jag får platts med blöjor, tvättlappar, salvor och lite kläder. Förr hade jag skötbord på vardagsrumsbordet och det var mindre kul kan jag säga, det ser ju inte så snyggt ut!

Nytt sofföverdrag

Här är bokhyllan som jag ff inte har gjort färdig, men det blir väll sen =) och så ser vi det nygammla vardagsrumsbordet som är mindre än de vi hade förut som var jättestort. Som ni ser så gillar min lilla tjej att vara med på bild oxå =)

Vardagsrum

Jaha så ser det ut hemma hos mej just nu =) Nu har grabbarna vaknat så vi ska äta lite lunch och sen ska vi skjutsa Viktoria till hennes kompis och när hon är där så ska jag och Lars passa på att storhandla lite nödvändigheter =)
Kommentera gärna vad ni tycker om min lilla lya och idé lösningar!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg ut att bli bra det där, jag får komma och kika nån dag :)

2008-01-19 @ 13:25:32
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0