Lördag kväll

Tidigare idag så ringde jag och fixa en klipptid, så på onsdag så ska håret kapas en bit *härligt* Jag har gått och funderat på det länge men nu ska jag slå till. Så när vi var och handlade idag så passade jag på att köpa hårfärg, det känns helt underbart att man ska få snygga till sej en smula!
Ikväll så har hela familjen busat tillsammans och Linus övar på att säga både Mamma och Pappa, Viktoria frågade varför han inte lärt sig säga storasyster än men som tur var så nöjde hon sig med svaret att han kommer att lära sig det när han blir äldre =)
Annars så är det lugnt hemma här, alla sover utom jag. Jag har pratat lite i telefon med båda min systrar ikväll. Imorn är det sista lediga dagen sen ska jag tillbka in i arbetslivet igen, det känns en smula läskigt men det blir säkert bra! Det jag gruvar mej mest för är att jag vill inte köra bil på dom här j*vla hala vägarna, jag får se till att ha god tid på mej så går det säkert bra.
Ni får sova gott! Kram


Kommentarer
Postat av: therese

ja klippa mig skulle jag också behöva göra =) hoppas det blir snyggt iallafall.

2008-01-20 @ 00:20:36
URL: http://heltrubbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0