Kaffepaus

Det blev inget BVC idag för sköterskan var sjuk så istället har jag varit uppe på Klitten och hälsat på en stund, sen var jag hem och gjorde pizza och efter jag hämtat Viktoria på dagis så var vi hem åt Camilla. Där så var Osa, Filip och Carro på besök med så vi tog med barnen i vagn, pulka och bob och tittade på några hästar. Det var Viktoria, Dante, Filip och Linus. Sen fick vi lov att åka hem när det blev dax för mellis.
Nu har barnen nyss ätit mellisen, det är meningen att Linus ska sova men det verkar inte bli så, och Viktoria väntar på att få spela lite dator.
Själv ska jag ta itu med diskbänken och sen är det väll tid för att fräsa på lite korv och makaroner till kvällsmat och när vi ätit den så ska Linus Bada.
Men först så ska jag lösa ett sudoku =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0