Huvudvärk

Ja, det blev en riktigt seg dag det här med. Förkyld, mensvärk och huvudvärk, kan det bli bättre? Jag har nyss tagit 2 alvedon + hostmedicin nu och väntar på att det ska gå i kroppen så jag orkar hänga en tvätt det sista jag gör idag. Tidigare idag så var vi hem åt Tesse och mumsade på tårta *smaskens* Hon fick 4 vinglas i present utav oss. Nu har jag gett vinglas till 3 av mina vänner men jag har inga egna, talade om det för Lars idag så vi får väll se om han fattade vinken men det är ju ett tag kvar innan jag fyller år ;) När vi hade varit hos Tesse så raggade vi runt och kollade läget lite sen var vi in på östäng och beställde hem mat. När vi hade ätit så satte jag mej vid TV:n och spelade bingolotto, det blev ingen vinst :( Men jag har inte rättat dom på nätet än, jag måste göra det för man kan ju ha missat något.
Nå mer spännande än så händer det inte denna lördag, jag somnade före Lars igår och det kommer jag nog göra idag med. Annars så brukar det vara tvärt om för han vill sova redan 20 på kvällen när barnen lägger sig och det tycker jag är lite väl tidigt.
Skallen bankar ff men jag ska skicka upp den där tråkiga tvätten nu och sen är det ryggläge och tidningen Mama som gäller!
Sov gott eller ha en trevlig kväll!
om ni orkar så kan ni titta på den här länken nedan, kolla noga när tomten vaknar så ser ni Viktoria och hennes lillasyster Enna som står bredvid tomtens säng!

http://www.n-tv.de/894957.html


Kommentarer
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ DIG!

2008-01-05 @ 21:18:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Smulan

jäkla skitfilm, kan bara se de första sekunderna så jag kan inte se min älsklingstjej *buhuu* Hoppas att skallebanken ger med sig. Du får ju länk till min blogg varje gång jag kommenterar här också. Puss

2008-01-06 @ 13:20:45
URL: http://smulansscraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0