Hemma själv igen

Som vanligt så sitter jag ensammen hemma med barnen.............idag har jag ingen mer kommentar om det förutom att visst, snön måste skottas bort. Men nu är jag less på att alltid sitta här själv och glo och allting som min kära sambo gör utanför dom här väggarna som inte är livsavgörande saker gör mej så jävla sur. Jag är så understimulerad så jag måste snart ta nått speedande om livet ska bli roligt och tacksamt igen känns det som.
Men jag kommer minsann att göra något åt det och det är han informerad om........
När jag ändå har så jävla tråkigt så passade jag på att ladda upp lite bilder på kidsen.
Viktoria sötisLinus står självLinus borstar tändernaLinus äter självViktoria åker pulka

Nu ska jag gå och göra ingenting, eventuellt deppa ännu mer om det går *urk*

Kommentarer
Postat av: Elenore

Usch då låter inge kul. Skickar massa kramar!!

2008-01-13 @ 16:56:17
URL: http://hubbis.blogg.se
Postat av: Smulan

Jag tröttnar aldrig på att kika på dina underbara ungar *älskar* Hon i full fart som vanligt och han som står upp själv! Helt fantastisk på de där småa benen! Många kramar till dig gumman! Vi får höras av imorrn efter mitt jobb!

2008-01-13 @ 19:46:43
URL: http://smulansscraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0