Härlig dag!

Idag har det varit full fart och jag känner att jag har gott om energi. Just nu så sover Linus och Viktoria är ute och leker så jag passar på att ta en kaffe/blogg paus. Vi har käkat kyckling med ris och currysås idag och de satt fint! Linus han fick äta gröt på egen hand så jag har nyss skurat färdigt köket och hans matstol =) Vart ganska så geggigt överallt men det är ju så dom lär sig. Jag sitter och skriver en liten inköpslista och har kommit på att jag måste nog åka till Mora innom en snar frammtid, roligare att handla där =)
Sen är jag lite sur över en detalj, jag hade sett ut en säng åt Viktoria som jag sett på Ellos. Sen bläddrade jag igenom den nya katalogen igår och upptäkte att dom tagit bort den ur sortimentet och den finns inte med på nätet heller. Fan jag skulle ha beställt den direkt jag såg den men så är det väll när man skjuter på saker.
Men istället så ska jag utnyttja mina 30% i rabatt på att köpa ett sofföverdrag! Det ska jag nog göra nu på en gång =) Och så ska jag springa upp till huset och kolla hur högt jag ska ha gardinstängerna så jag vet hur stora gardiner jag ska ha och hur långa stänger!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0