Fredag kväll

Jag är ensammen hemma med Linus. Han har just lagt sej och ska sova och jag tittar på postkodmiljonären eller vad det heter, men jag vann inget idag heller. Lars är på Motorklubben och har nå möte, han skulle ta med sej käk hem från grillen när han ska hem sen *mums*
Snart så börjar Let´s dance och det ska jag nog se tror jag, Karl-Petter har ju snyggare utseende än namn å det är ju inte så tråkigt med ögongodis ;) Så typiskt mej att falla för bondlurkar.
När det är slut så ska jag betala lite räkningar, för det är så kul INTE, men det är skönt att få det gjort. Föresten så har jag fått löneförhöjning och jag blev riktigt nöjd för en gångs skull =)
Ni får ha en mysig kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0