Fredag kväll

Ja, det är fredag kväll och jag sitter hemma ensammen. Men det är riktigt skönt, jag har nyss tittat på let´s dans och det är väll et ok programm att slötitta på. Det gick bra på mötet idag, jag har fått tre inskolningsdagar och det ska bli spännande, vet redan nu att jag kommer att lära mej nya saker innom mitt yrke och det är ju alltid posetivt för framtiden!
Imorn så ska jag vara chaufför, det ska oxå bli riktigt roligt att få komma ut lite bland folk och det blir endel nya nunor som jag inte sett förut. Lite nervös är jag för jag gillar ju inte att köra på vintern men jag ska se till att vi har gott om tid på oss så då kommer det säkert att gå bra =)
Känner mej lite seg, det är bara drygt en halvtimme sedan barnen somnade, kanske det är väderomslag på gång? Det är lite kallare ute nu mot vad det har varit.
Nej usch, jag har inge vettigt att skriva. Jag ska nog surfa runt en liten stund och sen ska jag passa på att sova så jag är utvilad tills imorn. Hoppas att mardrömmarna håller sig borta inatt. Natten som var så drömde jag om en mördare som dödat min familj och mina vänner, sedan var han ute efter mej och det var inte så trevligt. Var helt svettig när jag vaknade vid 3 och ville inte somna om, men när jag sedan gjorde det så var det trevligare drömmar.
Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0