Farbror doktorn

Jaha nu har jag varit på BVC, Linus har träffat doktorn och fått en spruta, det gick bra. Allt såg väldigt bra ut tyckte doktorn så det var väll bra betyg.
Däremot så har jag sämre betyg i hushållet. Jag har inte hunnit hålla efter idag så nu har jag leksaker och disk överallt, men jag ska strax göra ett ryck så är det snart ur världen. Sen funderar jag på att steka lite kassler, det är gott, ska se om jag kanske har lite annanas hemma med.
Nu har jag druckit en kopp kaffe och varvat ner lite så nu har jag samlat nya krafter, hoppas att jag får en tidigare kväll idag än igår. Vi duschade Viktoria och badade Linus så läggningen tog lite längre tid än den brukar och sen ringde min äldsta syster så vi pratade ganska länge med varandra, men det var bara trevligt och kul =)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fridah

va bra att allt gick fint:)

2008-01-09 @ 16:16:06
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0