9:e januari Onsdag, Gunnar & Gunder

Vilken härlig morgon! Gissa vad jag gör idag?!? Jo, jag tvättar..... Det mesta i mitt liv hänger på tvätt nu =/
I morse så fick Linus komma upp i våran säng i hopp om att man skulle få blunda 5 minuter till, han blev så glad att han bjöd på en kräka tillbaka! Så idag är det sängkläder som tvättas.
Senare idag så ska jag på BVC med Linus, då ska han få vaccin är meningen men vi får väll se hur det går för han är lite snuvig ff.
Igår studerade jag mej själv och konstaterade att man la ut i bredd fort över jul. Magen är som en sackosäck åt Linus att hoppa på. Före jul så var vi några tjejer som var riktigt energiska på att ut och gå tillsammans, men sen kom julen och alla bestyr runt de så vi tog ett litet brake på en månad, men nu måste jag ringa upp tjejerna igen så vi kan börja på nytt för mina muskler håller på att förtvinar.
Jag har just inget annat än BVC och Dagis inplanerat idag, men det finns ju massor av alternativ till sysselsättning inne här som att få bukt med Viktoria´s leksaker t.ex. Men jag vet inte om jag är så motiverad att göra nått sånt idag.
Just ja, jag fick hem nya kort igår från nyår, dom ska jag ta och sätta in i fotoalbumet och sen ska jag ta och skriva lite i Linus bok om hans första jul, det är kul!
Ni får ha en bra dag allihopa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0