31:a Jan, Torsdag. Ivar & Joar

Idag slutar Januari *skönt* vi närmar oss våren, idag har jag även min sista inskolningsdag på jobbet *scary*.
Helt seriöst så har vi köldrekord här idag, tror jag. Det är 17,4- ute, jag kommer frysa ihjäl nu när jag ska ut och starta bilen, men som tur är så kom jag ihåg att sätta i motorvärmaren och kupé värmaren igår. Jag riktigt hör hur alla särningar skrattar åt mej nu men det är inte så lätt när man flyttat till södern och blivit van varmgraderna, jag trivs bättre med dom kan jag säga!
Nu måste jag svälja sista kaffen och häva mej ut i bilen.
Förresten, idag är det en jävligt bra dag för jag ska få träffa en av mina syrror idag *jippi*
Ha da

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, ja =). Jag gjorde det i Mora. Kostar 450:-.. =)

2008-01-31 @ 11:20:13
URL: http://heltrubbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0