30:e Jan, Onsdag. Gunilla & Gunhild

Igår hade jag en lite halvgrinig dag. Det var mkt som retade mej som t.ex en kärringjävel som sprang ut på övergångsstället vid Domus utan att se sig för, hade jag inte stått på bromsarna så hade hon varit mos. Hatar sådana jävla idioter som resonerar på det viset att det bara är att springa över hur som helst utan att bilarna har en suck och veta om dom ska stanna eller inte, och det fräckaste är att springa som den där jävla gäddan gjorde när jag bara hade någon meter kvar till övergångsstället och hon typ kastade sig framför bilen.
En till sak som retar mej är att mina jumpaskor har gett upp, det är något som sticker ut vid vänster hälsena så jag fick ett skavsår där när jag var ute och gick igår. Jag har verkligen ingen lust att köpa nya just nu, jag har så mkt annat jag vill lägga pengar på.
Men förutom småsaker som retade mej så gick eftermiddagen och kvällen ganska bra igår, jag ställde mej och gjorde storkok med barnmatspuré. Så nu har Linus mat i 2 veckor *härligt*
Sen gjorde jag rent spisen efter det hade bränt fast nå så jävelusikt, men jag har fått tag i ett mirakelmedel som tamejfan fungerar som i en reklamfilm. Sprayar på, väntar typ en kvart och torkar av, sedan är det gnistrande rent! Det är sådant som alla Mammor borde ha, det fungerar lika bra i grillen och i ugnen!

Idag däremot så är jag på bättre humör, Linus har bara vaknat 2 ggr inatt så nu är jag utvilad. Ska snart skjutsa Viktoria på dagis och när hon är där så ska jag nog passa på att hälsa på nån tror jag. Jag funderar på om jag ska tina lite kycklingfilé och göra kyckling gryta till kvällsmat, det är gott. Sen ikväll då ska jag iväg på kören. Det är nog allt jag har inplanerat idag =)
Ni får ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Men du måste ju berätta vad det är för mirakelmedel!!

2008-01-30 @ 08:59:44
URL: http://hubbis.blogg.se
Postat av: mamyleine

Idioter och störmoment finns det gott om :-(

2008-01-30 @ 12:50:22
URL: http://mamyleine.bloggspace.se
Postat av: Smulan

Skönt att dagen och humöret verkar vara lite bättre idag. Snart är det helg nu :-D Ser fram emot att träffa mosters älskade kids som tusan! Funderar på om jag ska ta o packa scrapväskan för Torias skull, här gäller det att smida medans järnet är varmt he he ;)

2008-01-30 @ 14:01:26
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0