29 Jan, Tisdag. Diana

Shit vad trött jag är idag! Linus har varit upp minst 10 ggr inatt. Han har vaknat direkt han tappat nappen och somnat lika fort han fått den, men det tar på krafterna att läggas sig, kliva upp en sväng, lägga sig, kliva upp en sväng igen osv.
Så idag var klockan 8 innan jag fick på mej kläderna. Barnen är redo för ytterkläderna nu när vi ska på dagis, själv måste jag komma ihåg att tvinga ner luggen först som står rakt ut.
Viktoria har en hel bunt med papper på sitt skrivbord som hon sa stolt att är till dagis, när jag kollade vad det var så visade sig att hon hade tagit alla sina foton och tejpat dem huller om buller på ett papper. Gulligt leende säger hon: Mamma vist är jag lika duktig som moster?
Jag svarade: Ja, vad du kan gumman. Men det är ju dina foton som du ska ha kvar hemma så du får inte ge bort dem till dagis.
Nu är det ju bilder som hon fått med mej som är hennes egna, så det gör ju inget för det är ju kopior på dom jag har, men hade det kommit från mina fotoalbum...... Då ska jag åka till Särna och ta moster i örat om hon visar barnen nå mer scrapp layouter.
Nu måste jag susa iväg på dagis!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Haha, mer scrap till folket ;-)

2008-01-29 @ 21:26:13
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0