28:e Jan, Måndag. Karl & Karla

Halloj!
Idag har jag duschat viktoria, betalat räkningar och ringt om extra jobb innom äldrevården. Så jag är väldigt nöjd med min insatts idag.
Snart så ska jag skjutsa Viktoria på dagis och senare så ska jag med Linus på BVC.
Jag kan inte bestämma mej riktigt vad jag ska ha till lunch idag, antingen blir det falukorv m makaroner eller så blir det hemgjord pizza.
Nu lär jag ställa mej i ordning, ska nog kanske picka i kupé värmaren så det blir varmt i bilen innan jag ska brumma iväg.
Ni får ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Hej gumman!
Har just vart inne och kollat lite på vad du skriver om dagarna,tycker att den självtagna bilden på din nya friss blev riktigt bra, man ska inte bry sig så mycket om vad karlar säger du vet =) Här rullar det på, har just lite egentid då gubben jobbar och pojken är på kyrkis med farmor, så det är bara lillstrumpan hemma och hon bråkar ju inte så mycket än. Du får ha det gott. Kram Linda.

2008-01-28 @ 10:17:15
Postat av: Smulan

Jaschåå så det är på bvc du är, väntar på att du ska komma hem för jag har roliga nyheter! *tralala*

2008-01-28 @ 10:28:09
URL: http://smulansscraps.blogg.se
Postat av: Smulan

Du har en liten award att hämta i min blogg puss!

2008-01-28 @ 12:59:18
URL: http://smulansscraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0