27:e Jan, Söndag. Göte & Göta

Idag så ska vi åka och hämta Viktoria, ska bli skönt att få hem lilla snuffsan! När vi ändå är neröver så ska jag in på ÖB och köpa fotoalbum. Det är fullt i alla jag har redan så jag har foton drällandes överallt igen så jag tänkte försöka få lite ordning på dom och så ska jag köpa bordstabletter i tyg. Just nu så har jag sådana i trä och dom får man stickor av, inte så kul.
Annars så händer det inget speciellt idag. Vi ska sätta oss och planera veckans matlista nu innan vi ska åka så vi vet om det saknas något och så ska jag tvätta och vika tvätt innan jag åker.
Nu måste jag hjälpa min älskling att plocka ihop lite inne här. Ni får ha en bra dag allihopa! Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0