24:e Jan, Torsdag. Erika

Nu har man ny färg och ny frilla, hur härligt som helst! Jag är ff blond men mer naturligt blond nu och så har jag snelugg. Jag hann aldrig på kören igår förklippningen tog längre tid än vad jag räknat med. Men det var sååå skönt!
Idag så har jag dammsugit och torkat golvet i köket så jag ska väll fortsätta i resten av lghten bara jag fått i mej morgonkaffen. Jag fick lov och ställa i ordning köket först så Linus har någonstans att vara på golvet utan att bli så skitig på en gång. Nu har han fått lite mellis och somnat så jag får tid att plocka med lite grejer.
Som vanligt så måste jag tvätta och det är endel nu när jag jobbat några dagar för Lars han vägrar att befatta sig med tvättmaskinen mer än att han kan ställa iordning en maskin lite då och då som jag får starta sen, då kan man fråga sig hur teknisk han är egentligen?!? Men han har iaf röjt undan grejer från golvytorna och så när han varit hemma så jag behöver ju "bara" torka bort smuts och damm här och där.
Senare idag så ska jag iväg på ett möte på jobbet så jag skulle väll ha försökt att städa innan jag ska dit vid 13-tiden.
I morse så var jag så trött så jag såg stjärnor när jag försökte att lyfta ögonlocken. Det har varit full rulle de senaste dagarna med jobb, bilåkning, barn, mat och klippning. Igår kom jag i säng vid 11 och sedan har Linus vaknat 3 ggr inatt och gnällt. 4:e ggn han vaknade så var kl 6 och det var dax för honoms frukost, då var jag nästan beredd att gå ut i ladan och lägga mej för att få sova ifred och sammla lite krafter så man blir pigg. Som tur var så klev älsklingen upp och fixade välling men när han farit till jobbet vid 7 så var det bara att bita ihop och kliva ur sängen. Hoppas att jag somnar 9 ikväll!!
Igår när jag kom hem från jobbet så kom jag på att vi inte kollat postlådan på 3 dar för Lars gör nämligen inte det när han är hemma. Det visade sig att jag fått bilderna jag beställde för några dagar sedan så nu måste jag köpa fler fotoalbum när jag ska neröver på Söndag ;) Däremot så beställde jag gardinstänger och grejer från Jotex för ett tag sedan och det har inte kommit än. Jag beställde från Ellos samtidigt och dom grejorna fick jag förra veckan så jag tycker att varorna från Jotex borde dyka upp snart. Men det är väll ingen panik med dom, det lär nog dröja innan kåken är klar iaf.
Nu ska jag börja med att kolla min mail, jag såg nyss att jag hade fått 15 st men det är väll säkert bara skit. Sen ska jag surfa runt lite i bloggarna och se vad som har hänt de senaste dagarna och sen ska jag vattna blommorna för om inte dom får vatten innom 5 min så är det nog kört med dom.
Ni får ha en bra dag allihopa! Kramis ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

vill ju se bild på nya frisyren! :)

2008-01-25 @ 09:58:53
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Ja det får du ju se till att fixa :D

2008-01-25 @ 10:28:05
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0