21:a jan, Måndag. Agnes & Agneta

 Idag så ska jag jobba! Igår hade jag så ont i magen och mådde lite illa så jag trodde jag hade blivit magsjuk, men sen gick det över när jag gick och la mej så det var nog bara nervösmage. Snart så ska jag skjutsa iväg Viktoria på dagis, själv så ska jag inte jobba förän kl 13.
Nu måste jag ställa iordning Viktoria´s väska hon ska ha med sig till sin pappa. Hon ska åka dit när jag slutat jobbet imorn och så håller jag på och snickrar på en inköpslista. Det är fint att passa på och storhandla när man är neröver!
Nej nu måste jag klä på barnen och snygga till mej själv lite. Som ni förstår så blir det kanske lite dålig uppdatering här dom dagar jag kommer att jobba nu men jag ska pröva att skriva nån rad varje dag och tala om vad som händer =)
Ha en bra dag allihopa! Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: mamyleine

Ska också jobba idag :)

2008-01-21 @ 10:30:16
URL: http://mamyleine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0