19:e Jan, Lördag. Henrik

Igår så kom Viktoria´s bästa kompis Matilda hit och var här några timmar. Tjejerna hade riktigt roligt och dom lekte så bra tillsammans så under tiden hann jag sortera in lite kläder i garderoberna, diska, bada Linus och lite annat småplock. Får se om Viktoria kanske ska åka hem till henne och leka idag.
Igår så fick jag till det riktigt bra inne här men jag har inte satt upp fotona i bokhyllan än, jag är inte säker på hur jag vill ha det och sätter jag upp dom lite provisoriskt så är risken ganska stor att det får stå så länge och det vill jag inte. Men även om jag inte har satt upp fotona så ska jag knäppa kort idag på hur det blev så ni får se, jag ska bara bädda sängarna först =)
Igår så sa Linus det magiska ordet Mamma <3 han ropar det när han blir ledsen så han ropade Mamma i morse oxå när han ville upp, hur gulligt som helst!!
Det som redan hänt idag är så pinsamt så jag nyttar nog inte tala om vad som hänt=)
Jodå, ni ska få höra.......
I morse så låg vi i sängen och resonerade om vi skulle orka kliva upp, vi kom överens om att Lars byter blöja så skulle jag göra en nutella-latte åt honom. Jag gick med på de och skuttade in i köket för att värma lite mjölk, jag skickade in koppen som råkade vara av märket höganäs i micron och fortsatte med att klä på mej. När jag kommer tillbaka in i köket och ska prata med Lars så blir det en smäll i micron, jag blev så j*vla rädd att jag skrek till och sprang fram till micron och slet upp luckan. Med ganska fult förvånande ansiktsutrtyck så konstaterade jag att jag glömt att hälla i mjölk i koppen..... Ja, jag vet inte riktigt om jag har något mer att säga om det. Uppenbarligen så var jag inte riktigt vaken. Men jag ska iaf köpa en ny kopp om det går att få tag på för dom är ju några år gammla. Kanske någon av er läsare har en jag kan få köpa? Det är en stor svart tekopp.
Nu ska jag försöka att servera familjen lite frukost, vi får se hur det går =)
Ha en bra dag allihopa! Jag återkommer lite senare, Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0