15:e Jan, Tisdag. Laura & Lorentz

Idag mår jag betydligt mycket bättre! Här går det undan i hummöret vill jag lova =) Tog ett välbehövligt snack med mannen som ff är min sambo så jag hoppas på att det blir ändring nu.
Igår så började vi möblera om så nu ser det helt annorlunda ut här inne, så idag ska jag in med 2 garderober och ut med vardagsrumsbordet.
När Lars slutat jobbet så ska vi åka till Särna en sväng och hämta mera möbler, ett köksbord och en hurts.
Nu måste jag ställ i ordning kidsen och skjutsa Viktoria på dagis. Vi får se om jag hinner uppdatera mera sen vad som händer i den här lilla lyan.
Ha en underbar dag! Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ahaa! Så du kommer norrut ikväll en sväng alltså! :-D Hoppas du får till det så som du vill i lyan. Kram kram

2008-01-15 @ 08:43:50
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0