13:e Jan, Söndag. Knut, tjugondedag jul

Idag så ska julen dansas ut, det har jag ju redan gjort förutom 2 tomtar som jag lyckats glömma bort att gömma undan. Men det är väll snabbt fixat.
Igår så var vi bowling, det var riktigt roligt! ännu roligare var det att jag vann =) Jag fick ju panik inför körningen igår så jag ringde en annan tjej och frågade om hon kunde köra istället för mej men hon hade inte tid, då var det ångest status. Jag kunde ju inte banga nu när jag hade lovat. Så då erbjöd sej min älskling att köra istället så farmor kom ner till barnen och passade dom medans dom sov så då kunde jag känna mej lugn och tur var väll det för vägen var inte att leka med igår. Det snöade ganska rejält!
Tjejerna vi hade med oss fortsatte festandet när vi kom tillbaka på byn så jag ska väll ringa dom sen och höra om det var nå fart på bynn.
Idag så hade jag tänkt och gå på julgransplundring med barnen, problemet är bara att jag inte vet när den är eller om det är någon. Det står inget om den varken i övdalsblader eller i moratidningen så jag ska ner på byn om en stund och se om det står nått om det någonstans. Om du vet något om den så skicka en kommentar och tala om vilken tid det är!
För en liten stund sedan så tittade jag och Lars på filmkameror, vi har bestämt oss för att skaffa en sån men vi konstaterade ganska snabbt att utbudet är ganska stort så det är svårt att välja vad som passar en bäst. Men jag ska surfa runt en stund till och titta. Sen fick Lars syn på en kombinerad tvättmaskin med torktummlare, det låter intressant så det ska jag oxå ta ett span på!
Men först så ska jag lägga in lite bilder i datorn och dela med mej av till er, det är en ganska så häftig grej jag ska visa er..........*hehe*
Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi har en kombinerad tvätt/tork tumlare.. Den är bra men jag brukar bara tumla handdukar o sängkläder vinter tid, den tar inte så mycket plats heller....

2008-01-13 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0