Trött & slö

Idag så har Linus sovit middag ute i vagnen i 3! timmar. Det är rekord för lillkillen som annars bara brukar ta någon powenap lite då och då under dagarnas lopp. Syrran har varit här och hälsat på oss och Viktoria har hållit på och pysslat med papper tape och sax.
Nu har syrran åkt och Linus har ätit mellis, jag borde väll egentligen plocka ihop lite leksaker och ställa i ordning inför morgondagen när Viktoria ska på dagis osv, men jag har ingen lust att göra nått.
Känner mej allmänt trött och slö just nu, men bara jag har fått sammla kraft en stund så ska jag väll ta mej i kragen och göra något vettigt.
Lars är ute i huset och grejar och där börjar det hända saker nu *härligt* nu känns det som att det är inte så långt bort med min drömm om ett fint litet ombonat hus åt min lilla familj.
Linus börjar bli mkt bättre i snuvan nu och det känns skönt så man kan börja våga visa sej ute igen och släpa med barnen överallt i alla "måsten" som vardagen innehåller.
Nu kom älsklingen in igen så vi ska väll se vad vi ska hitta på med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0