Torsdag kväll

Barnen sover och jag och Lars har städat hela lägenheten så nu är det rent och fint på golven *härligt*
Nu så ska jag läsa lite i nya nummret av Vi Föräldrar som kom i postlådan idag sen ska jag sova.
Det har varit en härlig dag idag, solen har skinit hela dagen och jag har varit ute med barnen i snöhögen, Farfar har varit med oss en stund och hjälpt oss att gräva en avsatts till pulkabacken som jag och Viktoria har testat och det gick fort och fint! Viktoria gjorde 3 vurpor idag men det gick bra. Linus blev lite trött och irriterad efter en stund för att han inte fick vara på backen och krypa runt så han fick gå in sen och sova middag medan Viktoria och jag var ute en stund till.
Nu kom jag på att jag måste komma ihåg att sätta babyvakten på laddning innan jag lägger mej så den är i ordning när jag behöver den.
Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Du trodde att du skulle sova ja... Låter härligt med pulkabackestund! Kram

2008-02-08 @ 11:14:58
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0