Nyduschad

Nömen du så skönt ô dusche ô borste tännen! Det är nog det bästa idag. Det sämsta idag är att jag har kliat upp ett gammalt exem jag har på foten inatt i sömnen. Det innebär att jag inte har något skinn kvar på fotryggen och det svider ganska bra när jag försöker att röra foten. Nu har jag satt på ett plåster som är 15 cm långt över det där så jag ska kunna ha strumpor på mej *AJ*
Linus har vaknat nu så jag ska väl ge han en portion gröt och sedan ska vi klä på oss och gå ut.
Galonisarna som Viktoria fick igår sitter jättebra tycker jag och hon blev så glad över dom :) Det är då det är kul att köpa kläder till sina barn när dom blir glada över galonisar!
Nej nu lär jag rubba röven om det ska bli nå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0