Mkt tävlingar nu :P

Som ni ser så har jag ägnat mej åt att delta i rätt så många tävlingar, det är väll en hipp grej nu när jag kommit på hur man gör ;) Hade varit ännu mera hippt om man hade vunnit någon av dom!
Annars så håller jag på och tvättar och så har jag dammsugit och packat Viktoria´s väska tills vi ska åka imorn. Nu ska jag fixa lunch och vattna blommorna.
Viktoria är ute och leker så jag tänkte passa på och se över hennes skrivbord som är fullt med pappers skräp. Fan nu måste tvättmaskinen bli klar snart om jag ska hinna tvätta allt som jag vill ha med mej när jag ska åka imorn. Jag börjar ju jobba 3 idag så det börjar bli knapert om tid :-O Typiskt mej att vara så sent ute...


Lägger in en bild på min söta rockstar <3

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Är ju gratis att delta i tävlingarna så klart du ska delta ^^ man vet ju aldrig om man vinner :D

2008-02-29 @ 11:32:46
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Ja snuttan är minsann en liten sötis :)

2008-02-29 @ 11:50:29
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0