Kul kväll!

Jaha nu har jag nyss avverkat mina första timmar på Tallbacken och det har gått riktigt bra! Hon som skulle inskola mej är sjuk så istället så blev det Camilla som är min handledare ^^ så det var riktigt roligt att jobba! Åh vilken skilnad mot mitt jobb i särna! Allt är nybyggt och känns väldigt frächt, inne i soprummet så är det en kyl för sopor som luktar, så det innebär att det är luktfritt i soprummet som naturligtvis är avskilt från sköljen och det är väldigt behagligt! Alla ytor är väl tilltagna så man slipper trängas när man ska fram och det mesta jag sett än så länge så är det väldigt väl organiserat, så jag är väldigt nöjd med den nya arbetsplatsen!
Här hemma så sover alla, jag ska nog ta mej en macka vid TV:n innan jag ska somna och upp imorn igen för ett nytt skift.
Fan vad härligt det är att jobba igen! Trodde aldrig att jag skulle se fram emot det så mkt som jag gör! Saknar arbetskamraterna jag har i Särna men det är roligt att träffa nya med, bara vi får i ordning kåkjäveln nån gång så blir det nog en riktig älvdaling av mej med till slut =P
Sov skönt mina vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0