Kaffepaus innan lunch

Jag ska ta mej en kopp kaffe nu innan jag ska laga lite köttbullar med mos. Tvättmaskinen är klar att laddas om och snart är även diskmaskinen klar att plockas ur. När jag fixat detta så ska vi ut på gården allihopa och njuta av solen och då läste jag så lägligt några tips om gratis vintermotion!

1: Klä på en trotsig unge en hel vinterutstyrsel, antingen får du livslångt tålamod eller så drabbas du av akut psykbryt. Svettig och andfådd blir du i alla fall.

2: Gör en labyrint av snö i trädgården. Snöskyffeln lär bli utsliten men du gör grannarna gröna av avund och du får både kondis och styrketräning på en och samma gång.

3: Pulkadragning upp och ner i backen till dess ungen har tröttnat = du har blodsmak i munnen och fruktansvärt bra flås.

Det som är ännu mera possetivt med detta är att jag har inte bara ett barn utan två som ska ha lika mkt uppmärksammhet av sin ömma Moder så jag måste få en sjujäkla kondis i vinter *hehe*

Kommentarer
Postat av: Smulan

Hej å hå vilket jävla flås vi lär få!! *S*

2008-02-07 @ 14:09:18
URL: http://smulansscrap.blogg.se
Postat av: Smulan

Kompå en sak till, du har inte kommenterat dotra di inne på bloggen. Det måste du faktiskt ta å göra nu hon som är så söööt! Puss

2008-02-07 @ 14:10:27
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0