helt underbar dag!

Jag har löst melodikrysset idag, svärfar kom in sen efteråt och hjälpte mej med de frågor jag inte kunde så jag har skickat in en lösning den här veckan med =)
När jag lystnat färdigt på det så hade Linus somnat så jag satte på babyvakten och gick ut i stugan för att kolla läget.
Lars håller på och eldar där inne så det är varmt och skönt nu. Sen efter en stund så vaknade Linus så jag gav honom gröt och packade på han alla kläder och tog ut honom i vagnen. Nu har svärmor fått ta över ansvaret för honom och jag är inne och ger Viktoria lunch.
När hon ätit färdigt igen så ska jag packa Linus väska och ta upp den till Farmor och sen ska jag gå ut i stugan och borsta lite gammal färg på listerna i taket och riva färdigt tapeten.
Nu ska jag ut i solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0