Hämta hem tjejen

Just nu sitter jag och dricker kaffe. Jag har varit hos svärmor och hjälpt henne att fixa lite lunch åt karlarna som har varit ute i våran stuga och grejat. Linus han fick stanna kvar där och jag ska åka och hämta Viktoria och sedan ska vi dra vidare på affären och uppdatera lite mat hemma här. Jag måste fixa nya matportioner till Linus nu så jag tänkte göra puré på kycklingfilé och fisk bl.a den här gången.
Min tvättmaskin har gett upp igen, den här gången när han studsade iväg så nöp han av vattenslangen som stod och rann vatten för en stund sedan när jag kom hem efter att jag skjutsat Viktoria *suck* men Lars skulle fixa det sen för det blir så drygt om jag ska hålla på och köra tvätten till svärmor och så kanske man måste vänta på sin tur om maskinen är upptagen eller nått och det blir då superdrygt! Så jag hoppas att Lars kan greja kopplingen som gick sönder nu då =)
Nehe nu måste jag skriva en inköpslista och dra iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0