Ensammen

Barnen sover och Lars är ute och ränner en sväng. Själv sitter jag här ensammen.... man tänker endel när man är ensammen..... om just att man är ensammen. Frågan är bara: Vad är det jag söker egentligen? Hur kan man känna sej ensammen när man egentligen har allt? Jag har en sambo och vi älskar varandra, jag har 2 underbara barn, katt, vänner, jobb och så vidare bla bla bla. Men endå så funderar jag så mkt över att jag känner mej trängd på något vis, typ inte önskvärd. Ja, jag kan inte förklara riktigt vad jag menar för det vet jag inte riktigt själv än, det enda jag vill är att få bort den ensamma känslan. Hade varit lättare på något vis om det var något fysiskt som trängde en så man kunde göra något åt det verbalt för att släppa själen fri.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Älskar dig! Kom ihåg det!

2008-02-28 @ 18:56:52
URL: http://smulansscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0